Calendare verificări şi examene
Modificări:
- Examenul de Asigurări şi protecţie socială, Prof. univ. dr. ANDREI JEAN VASILE, din data de 07.06.2022, la grupa FB/III/50514, ora 9:00 se reprogrameaza in data de 07.06.2022, la ora 14, Sala J III 3.
- 09.06.2022, ECTS/II/50121, examen la disciplina Ecologie, profesor Buzoianu Daniela, se modifica ora sustinerii, de la ora 11,00 la ora 14,00, sala FA1,
- 15.06.2022, CIG/I/50421, examen la disciplina Software pentru aplicatii economice, profesor Enăchescu Daniela, se modifica ora sustinerii, de la ora 8,00 la ora 10,00, Laborator corp J.
Programarea restanțelor, cadrele didactice de la departamentele ADA și CIF:
Programarea examenelor:
Examene de finalizare a studiilor
Examene de licență
- Lista de teme propuse de cadrele didactice de la departamentul ADA pentru anul unviersitar 2021-2022
- Lista de teme propuse de cadrele didacctice de la departamentul CIF pentru anul unviersitar 2021-2022
Instrucțiuni:
- Alegeți-vă o temă / îndrumător, fie de la departamentul ADA, fie de la departamentul CIF.
- Luați legătura cu îndrumătorul respectiv, solicitați aprobarea pentru tema respectivă - îndrumătorul vă va spune dacă nu cumva tema respectivă a fost deja alocată unui alt student. Solicitați de asemenea informații privind modul de completare a Anexei 7.
- NU mergeți mai departe fără aprobarea explicită a îndrumătorului, cu acordarea temei respective. Cererile făcute fără acordul conducătorului nu vor fi luate în considerare!!!
- Completați Anexa 7. Vă asigurați că este bine completată.
- Salvați Anexa 7 în format PDF. Numele fișierului trebuie să fie de forma "Nume Prenume indrumator Specializare (prescurtat) Nume Prenume.pdf". De exemplu "Ungureanu Adrian ECTS Ionescu Manuel.pdf" sau "Gheorghe Ileana Management Gheorghievici Raluca.pdf".
- Semnați fișierul PDF. Dacă nu știți cum să o faceți, un scurt tutorial privind o modalitate de semnare se găsește aici: https://docs.google.com/presentation/d/1GPj2FwjNx0NSFWLSNIbH9DlEWuQGivO0i_jCsrCmae0/edit?usp=sharing
- Dacă sunteți student(ă) din promoția curentă, încărcați Anexa 7 în secțiunea de încărcare care va fi creată pe platformă.
- Dacă sunteți student(ă) dintr-o promoție precedentă, trimiteți Anexa 7 pe mail îndrumătorului, care o va trimite mai departe la secretariatul departamentului de care aparține.
Examene de disertație
- Lista de teme propuse de cadrele didactice de la departamentul ADA pentru anul unviersitar 2021-2022
- Lista de teme propuse de cadrele didacctice de la departamentul CIF pentru anul unviersitar 2021-2022
Instrucțiuni:
- Alegeți-vă o temă / îndrumător, fie de la departamentul ADA, fie de la departamentul CIF.
- Luați legătura cu îndrumătorul respectiv, solicitați aprobarea pentru tema respectivă - îndrumătorul vă va spune dacă nu cumva tema respectivă a fost deja alocată unui alt student. Solicitați de asemenea informații privind modul de completare a Anexei 7.
- NU mergeți mai departe fără aprobarea explicită a îndrumătorului, cu acordarea temei respective. Cererile făcute fără acordul conducătorului nu vor fi luate în considerare!!!
- Completați Anexa 7. Vă asigurați că este bine completată.
- Salvați Anexa 7 în format PDF. Numele fișierului trebuie să fie de forma "Nume Prenume indrumator Specializare (prescurtat) Nume Prenume.pdf". De exemplu "Ungureanu Adrian MSP Ionescu Manuel.pdf" sau "Gheorghe Ileana AFPD Gheorghievici Raluca.pdf".
- Semnați fișierul PDF. Dacă nu știți cum să o faceți, un scurt tutorial privind o modalitate de semnare se găsește aici: https://docs.google.com/presentation/d/1GPj2FwjNx0NSFWLSNIbH9DlEWuQGivO0i_jCsrCmae0/edit?usp=sharing
- Dacă sunteți student(ă) din promoția curentă, încărcați Anexa 7 în secțiunea de încărcare care va fi creată pe platformă.
- Dacă sunteți student(ă) dintr-o promoție precedentă, trimiteți Anexa 7 pe mail îndrumătorului, care o va trimite mai departe la secretariatul departamentului de care aparține.
Burse şi alte forme de sprijin material pentru studenţi
Tabere
IMPORTANT!
PERIOADA DE ÎNSCRIERE ÎN TABERE, PENTRU STUDENȚI:
05-10 IULIE 2022
Studenții care doresc ocuparea unui loc gratuit în taberele studențești pot depune cererea de solicitare a unui loc de tabără prin una din următoarele modalități:
- Completarea și depunerea unei cereri tip (Anexa nr.4), direct la secretariatul facultății, corp A, et. I. Cererile tip se vor găsi la secretariat sau pe pagina web a facultății: la sectiunea Studenti-Tabere
- Transmiterea cererii tip (Anexa nr.4) la adresa de email: decanat_SE@upg-ploiesti.ro
Cererile, semnate de studenți vor fi însoțite de documente justificative care atestă implicarea în activități extracurriculare sau încadrarea studentului în unul dintre cazurile sociale prevăzute la art.5. alin.(1) lit.a)-Metodologia privind organizarea taberelor studențești și vor primi un număr de înregistrare de la secretariatul facultății.
- Metodologie tabere studentesti 2022
- Anexe Metodologie tabere studentesti 2022
- ANEXA 2 Situatie Locuri pe CCS 2022
- Anexa 4 la Metodologie tabere studentesti 2022
- Anexa 7.1 la Metodologie tabere studentesti 2022

Program de lucru al secretariatului cu studenții
Pentru studenții de la programele de licență:
LUNI – JOI: 13,00 – 15,00
Pentru studenții de la programele masterale:
LUNI – JOI: 13,00 – 15,00
Obs. Rugăm studenții să respecte acest program (în afara lui personalul secretariatului desfășoară alte activități).
Legături utile
Site-uri de uz general ale Universităţii Petrol-Gaze din Ploieşti
Site-uri celorlate facultăţi din cadrul Universităţii Petrol-Gaze din Ploieşti
Harta campusului UPG
Documente utile
Erasmus
Studenții și cadrele didactice interesate de mobilități Erasmus sunt rugați să acceseze pagină dedicată programului Erasmus, iar pentru mai multe informații să contacteze biroul de Relații internaționale.