Orare

Calendare verificări şi examene
Modificări:
Programarea examenelor:
- Programarea examenelor, anul universitar 2022-2023, semestrul 2, sesiunea de vară, programele de licență (pagini separate pentru anii 1 și 2, respectiv anul 3)
- Programarea examenelor, anul universitar 2022-2023, semestrul 2, sesiunea de vară, programele de master (pagini separate pentru anul 1, respectiv anul 2)
Completări și modificări:
-
Piețe financiare, anul II CIG -IF, grupa 50421, din data de 19,06.2023, se va susține examenul în data de 21.06.2023, ora 09,00, sala E II 7, cadru didactic Panait Mirela.
-
Cadru didactic Danilea Buzoianu, la MMC anul 1, pentru ambrle grupe, la Economia intreprinderii, se schimbă data de pe 14 pe 13 iunie, orele raman aceleași.
-
Cadru didactic Mirela Panait, CIG, anul 2, Piete financiare, grupa 50421, se schimbă data de pe 19, pe 21, la ora 9.
-
Cadru didactic, Mariana Eftimie, Preturi si concurenta, FB, anul 3, 22 iunie, ora 9, sala J III 1
Documente regulatorii:
Examene de finalizare a studiilor
Examene de licență
- Lista de teme propuse de cadrele didactice de la departamentul ADA pentru anul unviersitar 2022-2023
- Lista de teme propuse de cadrele didacctice de la departamentul CIF pentru anul unviersitar 2022-2023
Instrucțiuni:
- Alegeți-vă o temă / îndrumător, fie de la departamentul ADA, fie de la departamentul CIF.
- Luați legătura cu îndrumătorul respectiv, solicitați aprobarea pentru tema respectivă - îndrumătorul vă va spune dacă nu cumva tema respectivă a fost deja alocată unui alt student. Solicitați de asemenea informații privind modul de completare a Anexei 7 (formularul anexei 7 și indicații de completare pot fi găsite mai jos).
- NU mergeți mai departe fără aprobarea explicită a îndrumătorului. Cererile făcute fără acordul conducătorului nu vor fi luate în considerare!!!
- Completați Anexa 7. Vă asigurați că este bine completată.
- Obțineți semnătura îndrumătorului pe anexă.
- Depuneți anexa completată și semnată la secretariatul departamentului corespunzător (ambele secretariate de departament pot fi găsite în corpul J, la parter).
Examene de disertație
- Lista de teme propuse de cadrele didactice de la departamentul ADA pentru anul unviersitar 2022-2023
- Lista de teme propuse de cadrele didacctice de la departamentul CIF pentru anul unviersitar 2022-2023
Instrucțiuni:
- Alegeți-vă o temă / îndrumător, fie de la departamentul ADA, fie de la departamentul CIF.
- Luați legătura cu îndrumătorul respectiv, solicitați aprobarea pentru tema respectivă - îndrumătorul vă va spune dacă nu cumva tema respectivă a fost deja alocată unui alt student. Solicitați de asemenea informații privind modul de completare a Anexei 7 (formularul anexei 7 și indicații de completare pot fi găsite mai jos).
- NU mergeți mai departe fără aprobarea explicită a îndrumătorului. Cererile făcute fără acordul conducătorului nu vor fi luate în considerare!!!
- Completați Anexa 7. Vă asigurați că este bine completată.
- Obțineți semnătura îndrumătorului pe anexă.
- Depuneți anexa completată și semnată la secretariatul departamentului corespunzător (ambele secretariate de departament pot fi găsite în corpul J, la parter).
Burse şi alte forme de sprijin material pentru studenţi
- Lunile pentru care se face dovada venitului
- Calendarul activităților privind acordarea altor forme de sprijin material pentru studenții înmatriculați la cursurile cu frecvență - licență și master, semestrul II, anul universitar 2022-2023
- Student beneficiar bursa cum laudae
- Ierarhizare candidați pentru acordare bursă cum laudae, după contestații
- Burse sociale licență
- Burse sociale master
- Burse merit licență
- Burse merit master
- Burse performanță licență
- Burse performanță master
- Burse speciale master
- Reducere taxă
- Reducere regie cămin
Tabere
IMPORTANT!
PERIOADA DE DEPUNERE CERERE SOLICITARE OCUPARE LOCURI ÎN TABERE STUDENȚEȘTI:
24 mai-14 iunie 2023
Studenții care doresc ocuparea unui loc gratuit în taberele studențești pot depune cererea de solicitare a unui loc de tabără prin una din următoarele modalități:
- Completarea și depunerea unei cereri tip (Anexa nr.4), direct la secretariatul facultății, corp A, et. I. Cererile tip se vor găsi la secretariat sau pe pagina web a facultății: la sectiunea Studenti-Tabere
- Transmiterea cererii tip (Anexa nr.4) la adresa de email:
decanat_SE@upg-ploiesti.ro
Cererile, semnate de studenți vor fi însoțite de documente justificative care atestă implicarea în activități extracurriculare sau încadrarea studentului în unul dintre cazurile sociale prevăzute la art.5. alin.(1) lit.a)-Metodologia privind organizarea taberelor studențești și vor primi un număr de înregistrare de la secretariatul facultății.

Program de lucru al secretariatului cu studenții
Pentru studenții de la programele de licență:
LUNI – JOI: 13,00 – 15,00
Pentru studenții de la programele masterale:
LUNI – JOI: 13,00 – 15,00
Obs. Rugăm studenții să respecte acest program (în afara lui personalul secretariatului desfășoară alte activități).
Legături utile
Site-uri de uz general ale Universităţii Petrol-Gaze din Ploieşti
Site-uri celorlate facultăţi din cadrul Universităţii Petrol-Gaze din Ploieşti
Harta campusului UPG
Documente utile
Consultații master
Erasmus
Studenții și cadrele didactice interesate de mobilități Erasmus sunt rugați să acceseze pagină dedicată programului Erasmus, iar pentru mai multe informații să contacteze biroul de Relații internaționale.