Cadre didactice cu atribuții speciale
Orare

Calendare verificări şi examene
Anunțuri reprogramări examene:
- Re-examinări la disciplinele Economia întreprinderii, Ecologie și protecția mediului și Gestiunea și protecția mediului sunt programate în data de 22 iunie, ora 10:00, sala FA1
- Examenul la disciplina Asigurări şi protecţie socială, FB/III/50520, cadru didactic prof. univ. dr. Andrei Jean Vasile, programat a se desfasura in data de 04/06/2025, sala IP7, ora 9:00, se reprogrameaza in data de JOI, 05/06/2025, sala, JIII3, ora 9:00.
- Decizia de organizare a sesiunilor de vară și toamnă, anul universitar 2024-2025
- Procedura de utilizare a aplicației catalog electronic în sesiunile de vară și toamnă, anul universitar 2024-2025
- Programarea examenelor din sesiunea de vară a anului universitar 2024-2025 pentru programele de licență (pagini diferite pentru anul 3 și anii 1 și 2)
- Programarea examenelor din sesiunea de vară a anului universitar 2024-2025 pentru programele de masterat (pagini diferite pentru anii 1 și 2)
- Programarea restanțelor și re-examinărilor din sesiunea de vară, anul universitar 2024-2025, pentru programele de licență și master (numai anii terminali; pagini separate pentru departamentele ADA și CIF)
- Programarea restanțelor și re-examinărilor din sesiunea de toamnă, anul universitar 2024-2025, pentru programele de licență și maste (pagini separate pentru departamentele ADA și CIF)
Examene de finalizare a studiilor
Examene de licență
- Lista de teme propuse de cadrele didactice de la departamentul ADA pentru anul unviersitar 2024-2025
- Lista de teme propuse de cadrele didacctice de la departamentul CIF pentru anul unviersitar 2024-2025
Instrucțiuni:
- Alegeți-vă o temă / îndrumător, fie de la departamentul ADA, fie de la departamentul CIF.
- Luați legătura cu îndrumătorul respectiv, solicitați aprobarea pentru tema respectivă - îndrumătorul vă va spune dacă nu cumva tema respectivă a fost deja alocată unui alt student. Solicitați de asemenea informații privind modul de completare a Anexei 5 (formularul anexei 5 și indicații de completare pot fi găsite mai jos).
- NU mergeți mai departe fără aprobarea explicită a îndrumătorului. Cererile făcute fără acordul conducătorului nu vor fi luate în considerare!!!
- Completați Anexa 5. Vă asigurați că este bine completată.
- Obțineți semnătura îndrumătorului pe anexă.
- Depuneți anexa completată și semnată la secretariatul departamentului corespunzător (ambele secretariate de departament pot fi găsite în corpul J, la parter).
Examene de disertație
- Lista de teme propuse de cadrele didactice de la departamentul ADA pentru anul unviersitar 2024-2025
- Lista de teme propuse de cadrele didacctice de la departamentul CIF pentru anul unviersitar 2024-2025
Instrucțiuni:
- Alegeți-vă o temă / îndrumător, fie de la departamentul ADA, fie de la departamentul CIF.
- Luați legătura cu îndrumătorul respectiv, solicitați aprobarea pentru tema respectivă - îndrumătorul vă va spune dacă nu cumva tema respectivă a fost deja alocată unui alt student. Solicitați de asemenea informații privind modul de completare a Anexei 5 (formularul anexei 5 și indicații de completare pot fi găsite mai jos).
- NU mergeți mai departe fără aprobarea explicită a îndrumătorului. Cererile făcute fără acordul conducătorului nu vor fi luate în considerare!!!
- Completați Anexa 5. Vă asigurați că este bine completată.
- Obțineți semnătura îndrumătorului pe anexă.
- Depuneți anexa completată și semnată la secretariatul departamentului corespunzător (ambele secretariate de departament pot fi găsite în corpul J, la parter).
Burse şi alte forme de sprijin material pentru studenţi
- burse performanță A licență 2024-2025, sem. 2
- burse performanță A master 2024-2025, sem. 2
- burse performanță B master 2024-2025, sem. 2
- burse speciale master 2024-2025, sem. 2
- reducere regie camin sem I 2024-2025, sem. 2
- reducere taxă de studiu sem I 2024-2025, sem. 2
- Calendarul activitatilor privind acordarea altor forme de sprijin material
- Precizări suplimentare privind acordarea altor forme de sprijin material
Formulare utile:
Program de lucru al secretariatului cu studenții
Pentru studenții de la programele de licență:
LUNI – JOI: 13,00 – 15,00
Pentru studenții de la programele masterale:
LUNI – JOI: 13,00 – 15,00
Obs. Rugăm studenții să respecte acest program (în afara lui personalul secretariatului desfășoară alte activități).
Legături utile
Site-uri de uz general ale Universităţii Petrol-Gaze din Ploieşti
Site-uri celorlate facultăţi din cadrul Universităţii Petrol-Gaze din Ploieşti
Harta campusului UPG
Documente și resurse utile
Regulamente, metodologii
Programul de consultații al cadrelor didactice
Securitate cibernetică
Ghid de securitate cibernetică (ARASEC/ANSSI)
Security Awareness Episode 1: Passwords
Security Awareness Episode 2: Data Handling
Security Awareness Episode 3: Computer Theft
Security Awareness Episode 4: Phishing and Ransomware
Security Awareness Episode 5: Removable Media
Security Awareness Episode 6: Vishing
Relații internaționale și mobilități externe. Programe Erasmus
Studenții și cadrele didactice interesate de mobilități externe sunt rugați să acceseze pagina dedicată, iar pentru mai multe informații să contacteze prodecanul responsabil cu aceste activități și/sau biroul de Relații internaționale.